tisdag 29 mars 2011

Oj, oj oj vad det där gick undan!!!

Jaha... då har jag en blogg då! Bara så där... efter några knappatryck. Vad kul! Och vad skönt för de Facebookkamrater som tröttnat på hur jag breder ut mig där...att jag nu kan ha min alldeles helt egna plats att vräka ut mig, mitt liv och alla mina foton på.
Men sen då? Lägga upp foton? Hilfe! Och hur gör jag för att blogga från iPhonen? Det är många frågetecken som behöver rätas ut och jag oroar mig något för att det ska sätta käppar i hjulet så att jag inte kommer vidare med det här. Ta i trä!

1 kommentar:

  1. Då blir det till att blogga från én fasst dator.
    Du kan i alla fall svara på komentarer från ajfonen. Jag har inte tagit reda på om man kan blogga från telefonen men det borde gå.
    Kramis Mamma Mia

    SvaraRadera